New in my wardrobe: Adidas Originals Sneakers

12/01/2013




Today I bought these amazing Adidas Originals sneakers from Humanic. They were on sale and I йуст couldn't resist buying them. I love that they are shiny and silver. What is more adorable is that they have a little heel, which can't be seen and that makes them more feminine :) The model is called Honey Heel W. I hope you like them because I can't wait to wear them!!

Днес си купих тези невероятни Adidas Originals кецове от Humanic в The Mall на Цариградско шосе. Бяха на намаление и просто не можах да се сдържа да не си ги купя. Наистина харесвам това, че са лъскави и сребърни. Още по-сладки са, защото имат малка платформа, която не може да се види, а това ги прави по-женствени :) Моделът се казва Honey Heel W. Надявам се, че ги харесвате, защото нямам търпение да ги нося!!

Sneakers: Adidas Originals 1). 2).
Кецове: Adidas Originals от The Mall

Follow me on Bloglovin’, Facebook and Twitter

No comments

Post a Comment

Back to Top